Egy 16 éves lány mindennapjai (nagy vonalakban) akinek, még mindig fogalma sincs, hogy merre tart.

Ajánlom mindenkinek, aki nem tudja, hogy merre tart.
Aki élete egy adott pontján elbizonytalanodik.
Mindenkinek aki úgy érzi, hogy Ő más.
Aki úgy érzi, hogy nincs tisztában az élettel.
Gyere! Legyünk tudatlanok, felfedező "kölykök" együtt :)



2015. január 6., kedd

Harmadjára hátha...

És igen.. most megint (harmadjára) megprobàlom az úgymond első postot... 2015-ben...
Egy csomó ember úgy áll hozzá az új évhez, hogy: Új év, új élet, új remények, új én....

Na persze... Nem tudunk egyik napról a másikra teljesen megváltozni.. Legalábbis  saját magamból kiindulva, számomra lehetetlennek tűnik. Egyik napról a másikra? Sehogysem. Bármennyire is szeretnénk,  lehetetlen.  Óriási nagy akaraterőre, szorgalomra,  kitartásra és legfőképpen reményre van szükségünk. Na meg egy célra is, ha így könnyebb :-) Én bármennyire is próbálkoztam idáig nem mwnt. Esetleg ha elölről kezdhetném az elmúlt min. 1 évemet mindent másképp csinálnék, megváltoztatnék egy csomó mindent, átirnàm az életemet akár teljesen... Szerintem nem csak én vagyok az egyetlen olyan tinédzser a világon aki egy csomó mindent megbànt a múltjából.  Szinte minden tini ezzel a kimondhatatlanul szhar dologgal szenved a legtöbbet. . Nem tudunk tovább lépni,  legfőképpen nem tudunk megbocsàjtani saját magunknak.  Mindig a hibát keressük magunkban és a legapróbb tévedésünk után már a depresszió felé közeledünk,  s a szülők csak néznek bennünket,  hogy megint mi ütött belénk... És miért is van ez? Miért nem tudunk megelégedni magunkkal? Szerintem ez az évszázad kérdése... Mi van a mai tinédzserekkel?
Ha valaki tud adni nekem erre egy ésszerű magyarázatot, akkor emelem kalapom előtte...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése