Egy 16 éves lány mindennapjai (nagy vonalakban) akinek, még mindig fogalma sincs, hogy merre tart.

Ajánlom mindenkinek, aki nem tudja, hogy merre tart.
Aki élete egy adott pontján elbizonytalanodik.
Mindenkinek aki úgy érzi, hogy Ő más.
Aki úgy érzi, hogy nincs tisztában az élettel.
Gyere! Legyünk tudatlanok, felfedező "kölykök" együtt :)



2014. november 26., szerda

Ahhhh...Legyen már szombat este!!!

Annnnyi fáradt vagyooook!
Olyan hosszú nap volt.. Volt pár olyan pillanat, hogy azt hittem, hogy meghalok.. Főleg,  ha számításba vesszük azt is, hogy tegnap este 11-kor kör masszírozást tartottunk szóval elég későn aludtam el s reggel 7-kor matekkal kezdtünk,  majd fizika.... Ahhh...És láttam..Láttam őt.  :-( mikor mentünk vissza az osztályba o ki t volt a folyosón s beszélgetett valakikkel s láttam, hogy látott,  de hogy miért nem csinál semmit, ha jól "olvasok a sorok között".. dupla infón szerencsére nem irtunk ziccet így tudtam olvasni.(Hex Hall-Rachel Hawkins)..Bioszon megbeszéltük a dolgozatokat (kép lent:elég cuki).. kémiàn zicceket javitottunk..8 lesz :-/... Rajz, rajz, rajz.. ahh..meghalnank nélküle...

Délután nem történt semmi különös. . Lehet hogy nem fogok tudni menni a Városi gólyabàlra..:/ 

Tanulás, ,tanulás, tanulás... #igymegfogokhalni...Ahhh..

Utolsó kép. Ahaaa...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése