Egy 16 éves lány mindennapjai (nagy vonalakban) akinek, még mindig fogalma sincs, hogy merre tart.

Ajánlom mindenkinek, aki nem tudja, hogy merre tart.
Aki élete egy adott pontján elbizonytalanodik.
Mindenkinek aki úgy érzi, hogy Ő más.
Aki úgy érzi, hogy nincs tisztában az élettel.
Gyere! Legyünk tudatlanok, felfedező "kölykök" együtt :)



2014. november 24., hétfő

Legyen megint merengésem? Inkább ne... Akkor..Ööö. .de inkább mégis. .MERENGÉS

Ahoz képest, hogy semmi kedvem nem volt a mai naphoz nem volt olyan vészes. . Csak egy kicsit. :-)
Sokat nem akarok dumálni mert faradt vagyok nagyon de ami fontos az az, hogy:
-HAVAZOTT! vagyis erről már reggel közzétettem két képed (ami persze csak délután ment el :/, de semmi gond, máskor majd elmegy)
-Nem mentem UK-ra mivel "hosszú lesz ez a hét,  egy órát még alszok"...jó is lett volna ha vissza tudtam volna aludni...
- Értem a matekot :-D
-Hegymàszò leszek.  Bioszon volt egy vagány előadás a hegymászásrol.
-Nem megy a román... 6  :-(
-Kémia zicc..hm...
- Szar volt a kaja..Kaptam pepitàt Edutol.
- Tanulás,  tanulás, tanulás. .
-Hol a kilincs, nincs kilincs.
-Nem értem a matekot..
-Magolj,magolj,magolj..
-szhar kaja megint..
-Kizáródtunk.. Nincs kilincs partII.
-rajzold össze a nadrágot,  Legyen miért megöljenek..
-fáradj...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése