Egy 16 éves lány mindennapjai (nagy vonalakban) akinek, még mindig fogalma sincs, hogy merre tart.

Ajánlom mindenkinek, aki nem tudja, hogy merre tart.
Aki élete egy adott pontján elbizonytalanodik.
Mindenkinek aki úgy érzi, hogy Ő más.
Aki úgy érzi, hogy nincs tisztában az élettel.
Gyere! Legyünk tudatlanok, felfedező "kölykök" együtt :)



2015. április 26., vasárnap

Nem hallod?



Nem hallod?
Lélegzek.
Nem hallod?
Suttogok.
Nem hallod?
Hozzád beszélek.
Nem hallod?
Kiáltok.
Nem hallod???
Üvöltök!
Nem hallod a szívem dobogását?
Érted dobog.
Nem hallod lelkem sovárgását?
Ő csak érted epekedik.
Nem hallod, hogyan veszem melletted a levegőt?
Nem?
Talán, mert melletted nem is tudok.
Nem hallod sóhajomat?
Ezt meg miért nem?
Nyitsd fel a füled!
Halj!
Nyitsd meg a latásod!
Láss!
Végy észre végre!
Halld meg a kimondatlan szavaimat.
Figyelj rám.
Törődj velem.
Mondj szépeket nekem.
Lepj meg engem valami széppel.
Valami jóval,  valami maradandóval.
Mindenem csak érted van.
És mindened csak értem van.




*Az érzés,  és tudat, mikor valamit elkezdesz,  és akár van egy különleges személy,  akire írás közben gondolsz, de a végére minden, minden megváltozik. Olyant írsz a végén,  mire nem számítottál. Mire nem is gondoltál volna.  És ezt szeretem én az írásban. Olyasmiket hoz ki belőlem mire nem is gondoltam volna. Oly messze tudok eltérni a gondolataimtól amennyire csak lehet... és ez.. felemelő. *

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése