Egy 16 éves lány mindennapjai (nagy vonalakban) akinek, még mindig fogalma sincs, hogy merre tart.

Ajánlom mindenkinek, aki nem tudja, hogy merre tart.
Aki élete egy adott pontján elbizonytalanodik.
Mindenkinek aki úgy érzi, hogy Ő más.
Aki úgy érzi, hogy nincs tisztában az élettel.
Gyere! Legyünk tudatlanok, felfedező "kölykök" együtt :)



2015. május 4., hétfő

Csere- bere minden

Emberek vagyunk.
Szeretünk,  és elvárjuk,
hogy viszont szeressenek.
Várunk,  és elvárjuk,
hogy viszont várjanak ránk.
Bízunk,  és elvárjuk,
hogy viszont bízzanak bennünk.
Én  
nem tudom, hogy miért van az,
hogy az emberek mindent elvárnak az embertársaiktól.
Én nem tudom,
hogy miért ilyenek az emberek.
Én nem tudom,
hogy miért van ez.
Nem tudom, hogy miért kell függjünk mástól.
Nem tudom, hogy miért vagyunk ennyire embertelen emberek.
Miért kell mindig vágyakoznunk olyasmikre, amiket nem kaphatunk meg?
Miért kell elvárjunk olyasmiket az emberektől, amiket soha nem kaphatunk meg?
Olyan gyarló "civilizációnk" van, hogy azt szavakkal ki nem tudom fejezni.
Mindent csak azért teszünk,  hogy visszakapjunk majd az élettől valami jót.
Mindent csak azért teszünk,  hogy jól jöjjünk ki belőle.
Minden csak azért van, hogy...hogy
Áhh nem tudom,hogy miért....
Nincs bennünk egy csepp kis jóakarat sem.
Semmit sem teszünk csak úgy.
Mindennek van valami oka.
Mindennek van valami miértje.
Csere-bere.
Minden, csupa csere-bere.
Én igen, de te is.
Ha te is, én is.
Csere-bere élet.
Csere-bere érzelmek.
Csere-bere minden.
Minden, minden, minden.
Csere-bere àhhhhhhr.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése