Egy 16 éves lány mindennapjai (nagy vonalakban) akinek, még mindig fogalma sincs, hogy merre tart.

Ajánlom mindenkinek, aki nem tudja, hogy merre tart.
Aki élete egy adott pontján elbizonytalanodik.
Mindenkinek aki úgy érzi, hogy Ő más.
Aki úgy érzi, hogy nincs tisztában az élettel.
Gyere! Legyünk tudatlanok, felfedező "kölykök" együtt :)



2015. július 24., péntek

Talános 15...

Talán már tényleg elrontottam mindent.
Talán már tényleg elvesztettelek.
Talán már semmi sem lesz olyan mint régen. 
Talán utálsz.
Talán van is okod.
De talán én örülnék, ha tudnám mit tettem.

Feladtad.
Gyáva nyuszi vagy.
Nem is  próbáltad megmagyarázni.
Gyáva vagy.
Még a szemembe sem mered mondani, hogy mi bánt.
Egy ködös üzenettel próbáltad lerendezni.
És számodra sikerült is.
9 év után egy sms-ben "szakítani" a legjobb barátnőddel?
Már bocs, de csak a gyávák csinálnak így.
Néznél legalább a szemembe.
Néznél legalább rám.
Tegnap este meglàttalak az ablakból. Rögtön felpattantam, össze szedtem magam és bringára ültem. 15 percen keresztül jártam az utakat utánad kutatva. Épp telefonáltàl. Annyira ismerlek már. :))
15 percig tekeregtem a környéken míg össze szedtem a bátorságom, hogy eléd álljak.
15 másodperc volt míg rájöttem, komolyan még elviselni sem tudsz.
15 másodperc volt míg már azt hittem, hogy térden állva fogok könyörögni, hogy nézz rám.
15 másodperc erejéig már azt hittem, hogy eléd állok és addig rángatlak, míg rám nem pillantasz.
15 másodpercig gondolkoztam, hogy mit csináljak. 
15 másodpercbe telt míg a biciklimhez mentem és felpattantam.
Újabb 15 másodpercig vártam, hogy szólj bármit.
15 másodperc, hogy utánam kiálts.
15 perc míg felfogtam mi történt.
15 perc míg egy cseppet lenyugodtam.
15 óra semmi. 15 év semmi?
15 ennyi nélküled?
Hibáztam?  Lehet.
Hülye voltam? Lehet. Mint általában.
Bocsánatodért esedezem? Biztos.
Szeretlek? Biztos.
Utàllak? Szikla biztos.
9 év? Olyan biztos, mint az egyszeregy.
Még akár 99? Tőlem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése