Egy 16 éves lány mindennapjai (nagy vonalakban) akinek, még mindig fogalma sincs, hogy merre tart.

Ajánlom mindenkinek, aki nem tudja, hogy merre tart.
Aki élete egy adott pontján elbizonytalanodik.
Mindenkinek aki úgy érzi, hogy Ő más.
Aki úgy érzi, hogy nincs tisztában az élettel.
Gyere! Legyünk tudatlanok, felfedező "kölykök" együtt :)



2015. július 27., hétfő

Élt, lett, cím nélkül is tűrhető

Hogy miért nem cáfoltam meg?
Csupán csak próbáltam felfogni.
Fel akartam fogni. Be akarzam magyarázni magamnak.
Csupán csak ráakartam jönni,  hogy miért van minden úgy ahogy.
Csupán csak elakartam könyvelni magamban, hogy úgy van, hogy ne kelljen már többet szenvedjek.
Hogy ne kelljen már többet válaszok után rohangáljak.
Hogy legyen egy okom, arra ami körülöttünk forog.
Hogy ne egyem már többet magam.
Hogy ne érezzem magam,  a világ legrosszabb emberének.
Hogy egy cseppet megnyugvást találjak "sötét" lelkemnek. 

Hogy miért írta azt amit?
Honnan a jó égből tudjam?
Talán ő is csak ezért.
Hogy valami segítséget nyujtson nekem. 
Hogy legyen egy létrám ami kiment a szakadélból.
Hogy legyen nekem is egy cirenei Simonom, aki segít cipelni egy a keresztemet.

Nem tudok egy kérdésedre sem választ adni.
Csak talánokat.
Ez vagyok én.
A talánok és a rossz döntések embere.
Ez vagyok én ebben az édes életben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése