Egy 16 éves lány mindennapjai (nagy vonalakban) akinek, még mindig fogalma sincs, hogy merre tart.

Ajánlom mindenkinek, aki nem tudja, hogy merre tart.
Aki élete egy adott pontján elbizonytalanodik.
Mindenkinek aki úgy érzi, hogy Ő más.
Aki úgy érzi, hogy nincs tisztában az élettel.
Gyere! Legyünk tudatlanok, felfedező "kölykök" együtt :)



2015. augusztus 24., hétfő

Tündérmese szívem...


Azt hittem, hogy végre,
te leszel a hercegem fehér lovon.
De nem,  kiderült, hogy nemhogy
nem vagy királyi sarjadék,
de még lovad sincs.
*Válóok!!!*

Najóóóna.
Megfelel a Lamborghini is.
Minek nekem fehér paci?
Nem vagyok én igényes.
(Hahahhaa. Nem vicc)

Khmm.
Nem lehetnél inkább teljesen szőke?
Tudod, csak, hogy jól paszzoljunk.
Cukik lennénk a képeken, hisz tudod,
Ami nincs posztolva, megsem történt. 

Hmm, hát persze.
Talán ilyenek vagyunk mi is.
Sok meg nem történt valami.
Valami, amit már
sohasem fogunk megtudni.

Ez az édes élet.
Pedig, juuj Atyám,
mennyire lettem volna
én a te kis hercegnőd.
Csak száguldoznànk.

És nézd meg.
Már a rímek sem érdekelnek.
Hisz minek is érdekelnének,
ha rìmünk elszállt, már
nem is emlékszel rá?

Mesze neked vers,
nem lett ebből semmi sem.
Csak egy bukott, szinte hercegnő
nyálas nyavalygása.
Blööö....

2 megjegyzés:

  1. Szia! Vár rád egy díj: http://avengers-restart.blogspot.hu/2015/08/off-bejegyzes-dij-1.html?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm :) Remélem még máskor is beugrassz :)
      Szép estét! :)

      Törlés