Egy 16 éves lány mindennapjai (nagy vonalakban) akinek, még mindig fogalma sincs, hogy merre tart.

Ajánlom mindenkinek, aki nem tudja, hogy merre tart.
Aki élete egy adott pontján elbizonytalanodik.
Mindenkinek aki úgy érzi, hogy Ő más.
Aki úgy érzi, hogy nincs tisztában az élettel.
Gyere! Legyünk tudatlanok, felfedező "kölykök" együtt :)



2015. augusztus 17., hétfő

nem álltam fel hittérítőnek. nyugii

Igen, beismerem, amint már rájöhettetek, én tényleg egy hangulat ember vagyok.
És a hangulatom igen változó.
Ahogy elmúlt időben (mindjárt egy éve, hogy az én kis drága becses írásaimra vesztegetitek időtököt..Persze csakis az én örömömre *Juhhé*) betekintést nyertetek életemben, arra is rájöhettetek, hogy nekem nagyjából csak lefelé állt a szám, ha egyáltalán ez a megfelelő szó,az itt és életemben egyaránt lejátszódó poklok poklára.
Én tipikusan egy olyan lány vagyok (véleményem szerint legalább is) aki egyaránt tudja gyűlölni és imádni az életét, az emberiséget, és az egész világot, úgy egyben. :)
Visszanézve a posztjaimat, hát igen, tényleg kitudok borulni. És hát hogyan is tudnám jobban kifejezni magam ilyenkor, minthogy írjak, Csak éppen ez a legnagyobb baj velem. A dühömöt kitudom írni magamból, de hogy a boldog pillanataimat meg tudjam örökíteni? Na az már nehéz meló számomra. Nem tudom, hogy ezzel ti hogy s mint vagytok, de nekem pillangostúl nehéz. (Igen, Point of Retreat... )


Szóval ma csak annyit mondok világ, hogy ez a lány, aki képernyő másik oldaláról gépeli azt amit te most éppen olvasol, tud boldog lenni, és most igenis boldog. Pillangostúl boldog. Na jó na, lehet azért annyira nem, de tudok az is lenni, és ha nem is adom tudtotokra, néha nekem is kijön a jóból a részem, és kész extázisban tudok égni napokig. És igen valószínűleg ez az egész megbabonázott létem Isten és a CsIT miatt van.

*Ne lépj ki.Csak olvasd tovább. Kérlek. Majd pár perc múlva elér az az "iksz".*

Hálával és dicsőséggel tartozom a fent csücsülő Mennyei Atyámnak (Igen,  hiszek benne meg minden, mi van?) végtelen szeretetéért és kiáradó kegyelméért, ki megmutatta nekem, hogy ha megnyitom látásomat, és rá bízom magamat az élet nem is olyan csúf és sötét, mint amilyennek tartom/tartjuk. Nagyon nehéz az élet, és ha komolyan, teljesen egyedül állunk szembe vele, akkor elemészt, megéget, megöl és így tovább, és így tovább. Már csupán akkor is sokkal könnyebb megmaradjunk a világon, ha van egy csodás barátunk aki segít átevezni az élet nagy folyamú áradatain, és hát ha a mindenség Úra a kebel barátunk, mi lehet ellenünk. Ebben a zűrös körforgásban gyakran elfelejtkezünk Róla, szeretetéről, segítőkészségéről, valamint az imáink erejéről. Elfelejtjük, vagy tán nem is tudjuk, nem vesszük tudtunkra, hogy Ő van, volt és mindig is lesz. Bármennyire is lent lehetünk a lejtőn, Ő felénk nyújtsa a kezét, felhúz a felszínig, új szívet ad, és egy segítő kart, melyt felajánl, hogy életed hátra lévő részén foghatod.

*Remélem, még mindig itt vagy. Még csak egy kicsi mára. I prooomise*

Rengeteg fiatallal, és nem túl fiatallal, latolgattam már ezt a témát.
Mindenki másképp áll hozzá ezekhez a dolgokhoz. Sokan nem tudják, hogy Isten megbocsájt bármi is van. Nem ver meg Ő, és nem ítél el. Mindenről tud, még arról is amit jelenleg gondolsz. Nem kell megtedd, nem kell kimond, elég ha csak gondolsz is rá. Minden tud. 7.500.000.000 emberről gondoskodik. Hát nem csodálatos? Miért lennél te a kivétel? Csak mert egy csomó szarság történt idáig az életedben? Csak mert rémes dolgokat tettek veled, és talán te is rémes dolgokat tettél másokkal? Ha ezt hiszed akkor most jól figyelj ide. Ő. Szeret. Téged. Tegnap is. Ma is. Holnap is. Még akkor is ha te Őt nem. Akkor is ha megtagadod. Ma. Holnap és mindörökké.


*Cikinek tartod? Térj még vissza hozzám. Fogadjuk, hogy nem leszel még sokáig ezen a véleményen ;).*

Mondhatom, hogy Isten áldjon?
Persze, hogy mondhatom.

 Isten áldjon,
     egy lány a 7.500.000.000 ember közül,
                 alias,
                      a Te szeretett Edinád



#CrossEqualsLove

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése