Egy 16 éves lány mindennapjai (nagy vonalakban) akinek, még mindig fogalma sincs, hogy merre tart.

Ajánlom mindenkinek, aki nem tudja, hogy merre tart.
Aki élete egy adott pontján elbizonytalanodik.
Mindenkinek aki úgy érzi, hogy Ő más.
Aki úgy érzi, hogy nincs tisztában az élettel.
Gyere! Legyünk tudatlanok, felfedező "kölykök" együtt :)



2015. augusztus 28., péntek

Díííííj :)

Sziasztoook! 
Lám-lám, ne mim lett? :)
Nagyon szépen köszönöm Kate Avangers-nek, 
a Bosszúállók újratöltve c. blog írójának. 

Drágassszágom :D


Szabályok:


1. Írd le, hogy kitől kaptad.
2. Írj magadról 10 dolgot.
3. Válaszolj 10 kérdésre.
4. Tegyél fel 10 kérdést.
5. Küldd tovább 10 embernek.

10 dolog rólam :)


1. Most megyek 10. osztályba.
2. Bentlakásos suliban vagyok.
3. Annak ellenére, hogy idén rájöttem, jobban szeretek írni és olvasni, mint matekozni, matek-infón vagyok...
4. 3 éve írok folyamatosan naplót.
5. Katolikus vagyok, és annak ellenére, hogy lehet nem látszik rajtam, vagy az írásaimon, gyakorlom is hitemet.
6. Jövő nyáron ki szeretnék menni Krakkóba a 2016 Világ Ifjúsági Találkozóra.
7. Idén nyáron egy kis bisztróban dolgoztam.
8 Mindenem az olvasás. Éjjel-nappal, otthon-suliban-bárhol.
9. Egyszer betörtem az egyik üvegajtónkat tenyérrel.
10. Még mindig megvan egy nagyobb szilánk nyoma. :D

10 megválaszolandó kérdés, válasszal :O


1. Tervezel írói pályát vagy csak hobbi szinten írsz?
Mivel még csak 16 vagyok és orvosi az álmom, valószínűleg csak hobbi marad. :(
2. Szeretsz fanfictiont olvasni?
Ööö, hát ha muszáj. Nem a mindenem, de adok egy esélyt neki. :)
3. Melyik álmaid városa?
Párizs. (Lásd Tumblr: Párizs csak rám vár)
4. Milyen könyvet olvastál utoljára?
Ezt a kérdést nem értem. Romantikus, YA-t, azthisz. Inkább írom a címét, mert nincs kedvem kigoodreads-ezni :) Szóval: Sarah Dessen: Altatódal. (Nem vagyaok nagy Dessen rajongó, szerintem azt leszámítva, hogy egy adott pontig elég szépek a történetei, eléggé felszínes. Nem szeretem a hirtelen időközi ugrásait :D ) 
5. Mi a kedvenc filmed?
IDK. Inkább sorozat. ^_^ 
6. Mennyire fontos számodra, hogy egy blog rendelkezzen fejléccel?
Nem mondanám, hogy huuu de fontos, de úgy azért naa, mégis szebb.
7. Milyen érzés volt mikor megláttad életed első véleményét a faladon?
Áhhhhh. Valami mennyei. Pontosan emlékszem, épp a fürdőkádban netezgettem (rossz szokás, tudom naa, nem kell elítélni..) és akkor jött egy e-mailem, hogy lett egy hozzászólásom. Örömömben szinte kiszöktem a kádból, őrült módjára evickéltem a lábaimmal és sikolytóztam, majd kábé míg el nem aludtam, nem lehetett a vigyort letörölni az arcomról :)
8. Minek a hatására kezdtél el írni?
Egy szó. ÉLET.
9. E/1 vagy E/3 személyben íródott történeteket szeretsz jobban olvasni?
Inkább E/1. Számomra az személyesebb. :)
10. Kizáró ok-e az, hogy fanfiction egy blog, ha olvasnivalót keresgélsz?
Mondjuk, hogy nem pont.....


Szíveim!!! Itt a 10 kérdésetek, amelyeket jó lenne megválaszolni :P

1. Mi a legnagyobb álmod?
2. Melyik a kedvenc saját idézeted/szóösszetételed/szólásod?
3. Melyik a leggyakoribb szó amelyet használsz?
4. 10-es skálán, mennyire fontos számodra az írás?
5. Melyik a kedvenc könyved?
6. Hány kisállatod van, ha van?
7. Coca Cola vagy Pepsi Cola?
8. Mennyire ismered jól önmagad?
9. Mit gondolsz, ha csak az akaratodon függne a világ sorsa, megtudnád menteni a pusztulástól?
10. Még csak egy.. Naa szóval.. Vissza fogsz majd térni a blogomra, vagy sikerült ráeszmélned, hogy milyen...izééé..bolondos vagyok, és inkább kilométerekről elkerülsz? :) (Csak őszintén.. nem foglak felkutatni, megölni, feldarabolni majd elégetni, ha nem a válaszod :D)

Választottjaim ^_^ :


*Drága választottjaim! A sorrend nem lényeges. A lényeg, hogy benne vagytok :) Szép estét! :) *






7 megjegyzés:

  1. Köszönöm. :) Egy kérdésem van sajnos így bloggerek közül nincs 10 akinek tovább küldjem ez a része lényeges?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nem. Láttam már pár olyan díjazottat is aki 3-4 embernek küldte csak tovább :)

      Törlés
  2. Szia nagyon köszönjük szépen, hogy gondoltál ránk! .;)

    VálaszTörlés